بررسی پلوپز گوسونیک مدل GRC-688
نوشته شده توسط : ارغوان

تاریخچه

لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک کشور ترکیه در کشور چین با گارانتی 15 ماهه به تولید می‌رسند. این کمپانی تصمیم گرفته است که در خارج از کشور ترکیه نیز فعالیت داشته باشد و تجارت خارجی را در همان سال آغاز نمود. نام تجاری گوسونیک را به‌عنوان ستاره درخشان بازار خاورمیانه می‌شناسند. پس‌ازاینکه بحران اقتصادی در سال 2001 در ترکیه تاثیرگذار بود دیگر در بازار داخلی فعالیتی نکرد و به‌طور کامل در خارج از کشور کار خود را توسعه داد.

وقتی مارک خوش‌نام گوسونیک وارد بازار شد، با آگاهی از این‌که هر کالایی تبلیغ‌کننده طبیعی آن‌هاست و شعار این‌که مشتریان خود را بازرسان خود می‌دانیم که بر ما حسابرسی می‌کنند و با تولید بهترین‌ها راه‌حل‌های سریع و دائمی برای مصرف‌کنندگان که حتی هیچ جایی برای کوچک‌ترین شکایات آن‌ها باقی نگذاشت. با افزایش مداوم سهم بازار خود با اصل کیفیت و خدمات پایدار به مارک قابل‌اعتمادی تبدیل شد.

هرگز نگاه آماتور خود را در راه حرفه‌ای تغییر نداد و امروزه گوسونیک به یکی از معتبرترین مارک‌های بازار خاورمیانه تبدیل‌شده است که با دامنه محصول خود که به‌طور مداوم درحال‌توسعه و نوسازی است در اوج جای خود را می‌گیرد. با اعتماد ما به نام تجاری خود، عشق به مشتریان و احترام به آن‌ها به وظیفه خود روزبه‌روز رهبری خود را در منطقه تقویت می‌کند. گوسونیک تا به امروز با تولید محصولاتی از قبیل جاروبرقی، مخلوط‌کن، غذاساز، پلوپز، آسیاب، آبمیوه گیری، سرخ‌کن، همزن و جارو شارژی خود را با روزمره مردم تطبیق داده است و با پرسنل تحصیل‌کرده و متخصص و منطقه تحت پوشش دائمی خود روزبه‌روز ادعای مارک جهانی بودن نزدیک می‌شود.درادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

بررسی پلوپز گوسونیک مدل GRC-688

بهترین مولتی کوکر ها یا به عبارتی پلوپز های چند کاره می تواند بسیار از غذاها را در یک دستگاه طبخ نمایند. امروزه به دلیل فضای کم آشپزخانه ها داشتن وسیله با قابلیت چندکاره علاوه بر اشغال فضای بسیار کم ، استفاده از آن ها نیز بسیار ساده و آسان می باشد. پلوپز های چندکاره با داشتن برنامه خودکار پخت می توانند در زمان شما نیز صرفه جویی نمایند. شرکت گوسونیک که در زمینه تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه فعالیت دارد در ادامه تکمیل خانواده محصولات خود پلوپز ۲۰ کاره خود را به بازار عرضه نموده است. این دستگاه علاوه بر کیفیت ساخت خوب و تعداد برنامه پخت بالا از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. در ادامه با معرفی ویژگی ها و قابلیت های پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 همراه ما باشید.

طراحی

از لحاظ ظاهری بدنه دستگاه تشکیل شده از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و استیل ضد زنگ می باشد. کیفیت مواد اولیه به کار رفته و اسمبل دستگاه در سطح خوبی قرار داشته و می تواند در استفاده طولانی مدت دوام بالایی داشته باشد.

کنترل پنل در نظر گرفته شده برای پلوپز گوسونیک ۶۸۸ از نوع دیجیتالی و با دکمه های لمسی می باشد. همین امر در زیبایی و شکیل بودن دستگاه بسیار موثر می باشد.

یک عدد دستگیره مخصوص حمل پلوپز تعبیه شده تا در جابجایی محصول بدون مشکل اقدام نمایید.

اقلام همراه این محصول شامل کفگیر و ملاقه ، یک عدد سبد سرخ کن و یک سبد بخارپز مخصوص می باشد.

پایه های ضد لغزش دستگاه نیز وظیفه جلوگیری از هرگونه لرزش در هنگام کار با پلوپز می باشد.

دیگ مخصوص این دستگاه از نوع سرامیک نچسب می باشد. ظرفیت این دیگ ۵ لیتر یا به عبارتی ۱۰ پیمانه برنج می باشد. از قابلیت این دیگ می توان به جداسازی از بدنه اصلی اشاره کرد که موجب آسان نمودن شستشو و نظافت دستگاه خواهد شد.

 

عملکرد

پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 با توان مصرفی ۸۶۰ وات می تواند انواع و اقسام غذاها مانند انواع خورشت ، کیک ، پیتزا ، پلو با ته دیگ ، حلیم ، انواع سرخ کردنی مثل سیب زمینی ، مرغ ، ماهی همچنین با داشتن سبد بخارپز می تواند با استفاده از برنامه های دستگاه مواد غذایی خود را نیز بخارپز کنید.

۲۰ برنامه و عملکرد در پلوپز ۶۸۸ گوسونیک به شما این امکان را خواهد داد تا با صرف کمترین هزینه و اشغال فضای آشپزخانه خود به کلی از برنامه و زمان بندی های مخصوص پخت هر غذا دست یافته که موجب افزایش سرعت پخت و پز شما نیز خواهد شد.

سیستم جمع آوری بخار ، ترموستات و تایمر به شما در هنگام کار با دستگاه کمک خواهند کرد که تجربه بهتری از استفاده از یک مولتی کوکر داشته باشید.

از چند قابلیت ویژه پلوپز گوسونیک می توان به داشتن ویژگی پخت برنج با رنگ ته دیگ دلخواه ، پخت انواع کیک بدون داشتن فر ، تهیه انواع پیتزا و لازانیا ، اسپاگتی و همچنین سرخ کردن اشاره کرد که برای یک پلوپز می تواند نکته بسیار مثبتی باشد.

 

گارانتی و کیفیت پلوپز گوسونیک مدل GRC-688  چگونه است ؟

در رابطه با گوسونیک دوتا سوال پرتکرار گوسونیک ساخت کجاست ، گارانتی و کیفیت محصولات گوسونیک چگونه است وجود دارد . لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند .
در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند .

محصولات گوسونیک ساخت کشور چین است یا ترکیه ؟

کمپانی برند گوسونیک در کشور ترکیه تاسیس شده است و محصولات خود را در نمایندگی خود در دیگر کشور هایی مانند چین تولید می کنند.

مارک gosonic مال کدام کشور است ؟

در پاسخ به سوال مارک گوسونیک مال کجاست باید بگوییم که مارک gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد .

لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است ؟

در پاسخ به این سوال که لوازم خانگی گاسونیک ساخت کدام کشور است باید بگوییم که محصولات گاسونیک متعلق به ترکیه می باشند اما محصولات گوسونیک به دیگر کشور های جهان نیز صادر می شود .

مارک گاسونیک برای کجاست ؟

در پاسخ به سوال مارک گاسونیک برای کجاست باید بگوییم که برند gosonic متعلق به کشور ترکیه می باشد و اگر سوال شد که محصولات گاسونیک ساخت کجاست همین جواب را باید داد .

 

 





:: برچسب‌ها: بررسی پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , مشخصات پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , کیفیت پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 , پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: